מעבר לתפריט ראשי מעבר לתפריט תחתון
CUSTOMER SERVICE

שירות לקוחות

Q&A

שאלות נפוצות

איזה שיטות משלוח יש באתר אריסטו שמט?
ניתן לקבל את המשלוח באחת מהדרכים הבאות: שליח עד הבית או איסוף מהסניף.
אפשר לשנות כתובת לאחר ביצוע ההזמנה?
על כל בעיה ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות ואנו נעשה את כל המאמצים כדי לעזור לכן. יתכן וזה יגרור שינוי בזמני המשלוח.
מה קורה אם לא הייתי בבית כשהשליח הגיע?
מידה ואת לא בבית, אפשר לאשר לשליח להשאיר את המשלוח ליד הדלת או בארון החשמל.
אפשר לאסוף את המשלוח מהחנויות של אריסטו שמט?
בוודאי, אנחנו פרוסים בפריסה ארצית ב 50 סניפים וניתן לאסוף מכל סניף שתבחרי.
איך אוכל לדעת מתי ההזמנה שלי אמורה להגיע?
תוכלי להתעדכן בסטטוס ההזמנה באיזור האישי שלך.
איך אפשר להחליף פריט שרכשתי באתר?
תוכלי להחליף או להחזיר פריט באחת משתי הדרכים: הגעה לסניף הקרוב לביתך או יצירת קשר עם שירות הלקוחות שלנו והזמנת שליח בתשלום לביתך.
אפשר לקבל זיכוי כספי עבור פריט שרכשתי מהאתר?
בוודאי – תוכלי לקבל זיכוי כספי באשראי ממנו התבצעה ההזמנה או זיכוי לאתר, להחלטתך.
איזו מידה כדאי לי להזמין?
הכי נכון שתסתכלי במדריך מידות שלנו, תמדדי את עצמך פעם אחת ותדעי איזו מידה להזמין אצלנו. בכל מקרה המידות שלנו מאוד מתאימות למידות הרגילות באופן כללי.
צריך לפתוח חשבון באתר כדי להזמין?
ממש לא חובה, את יכולה לקנות גם ללא פתיחת חשבון. אבל על מנת שתוכלי לראות את סטטוס ההזמנה באזור האישי שלך ולהיות מעודכנת, כדאי לך לפתוח חשבון.
באיזה אמצעי תשלום אפשר לשלם באתר?
ניתן לשלם באתר בכרטיסי אשראי.
אני רוצה לשנות צבע או מידה באחד הפריטים שרכשתי אחרי שכבר אישרתי את ההזמנה. איך אפשר לשנות?
כדאי להתקשר לשירות הלקוחות ואנחנו נעשה כל מאמץ לעזור לך.